Benvenuti à i nostri siti web!

Punti chjave per esse nutatu per u stabilimentu di screening di materia prima medica

1. GMP standard

Per l'equipaggiu di screening in l'industria alimentaria o farmaceutica, hè necessariu di attentu à i normi di l'equipaggiu, vale à dì: standard GMP.Dunque, quandu selezziunate u screnu vibrante di a medicina di materia prima, u fabricatore di u screnu vibrante deve furnisce u disignu standard GMP.

2. Rapportu materiale di l'equipaggiu

U materiale utilizatu in a pantalla di vibrazione di a medicina di materia prima hè l'acciaio inossidabile 304 o 316L, è certi fabricatori utilizanu invece l'acciaio inossidabile sub-grade, cusì l'utilizatore hà bisognu di u fabricatore per furnisce u rapportu di ispezione di materiale di l'equipaggiu quandu compra l'equipaggiu.Per d 'altra banda, u dispusitivu di pulizia è u sigillu necessitanu materiale di silicone.

3. effettu sealing Equipment

Quandu u screening API in polvere, deve esse cumpletamente sigillatu, da una banda, per evità a contaminazione di l'ambiente di produzzione, è da l'altra banda, hè cunvenutu per salvà i costi.

4. Funzioni spiciali

Per l'API in polvere, hè ancu necessariu di attentu à u prublema di l'esplosione di polvera, cusì u mutore di vibrazione sceltu in a selezzione di l'equipaggiu di screening hà bisognu di una funzione a prova di esplosione, è un rapportu d'ispezione hè emessu.


Tempu di post: 17-mar-2022