Benvenuti à i nostri siti web!

Mantenimentu di u screnu vibrante ultrasonicu

1. Verificate a cooperazione trà u mutore è a macchina di u screnu durante u prucessu di rotazione, verificate a tensione di a cintura è l'oliu lubrificante di u cuscinettu exciter.

2. A forza di vibrazione di u schermu vibrante hè assai altu, è u fasciu di supportu trà e scatuli di schermu nantu à i dui lati hà bisognu di una grande forza d'impattu, è a fissazione di l'interfaccia hè assai impurtante.Tradizionalmente, a saldatura hè aduprata per cunnette, ma l'effettu ùn hè micca bonu, è hè faciule d'arrampicà è causanu accidenti.L'occurrence di stu tipu di situazione pò esse evitata cù l'usu di u prucessu di riveting à u friddu in Chaofeng.

3. Hè pruibitu di cuntinuà l'alimentazione dopu chì l'equipaggiu di schermu vibrante hè statu firmatu, per riduce a perdita di a macchina sana è di u screnu.

4. U fenomenu di l'alta temperatura in u sigillu di u schermu vibrante hè generalmente dovutu à l'anzianu di l'anellu di sigillatura o à a stallazione è a coordinazione improper, chì deve esse rimpiazzati in u tempu.

5. A selezzione materiale di a scatula schermu hè ancu assai impurtante.Un bonu materiale pò rinfurzà a forza d'impattu di l'excitatore nantu à l'equipaggiu.


Tempu di post: 17-mar-2022