Benvenuti à i nostri siti web!

Introduzione basica di l'alimentatore di vacuum

Alimentatore à vacuumhè un tipu d'attrezzatura chì trasporta materiali in polvere è granulari generendu vacuum through pump vacuum.Hè largamente utilizatu in l'industria ligera è pisanti cum'è chimica, farmaceutica, alimentaria, agricula è sideline, è metallurgia.Perchè u vacuum feeder usa pipelines per u trasportu ermeticu, pò evità a contaminazione di polvera à l'ambiente durante u prucessu di trasmissione, è ancu evità a contaminazione di i materiali trasportati causata da l'ambiente esternu.Hè a prima scelta per a maiò parte di i materiali in polvere.

Tuttavia, se ualimentatore di vacuumùn pò micca guarantisci a stabilità quandu trasmette u materiale, pò fà chì u materiale ùn sia incapace di compie u trasportu in u tempu specificatu, risultatu in una diminuzione di l'efficienza di a produzzione, è ancu in i casi serii, a produzzione ùn pò esse realizatu.Dunque, u fabricatore deve risolve u prublema di stabilità di l'alimentatore di vacuum.

Prima, inspeccione l'equipaggiu prima di utilizà l'alimentatore di vacuum, cumprese i filtri chì sò propensi à fallimentu.Hè necessariu di assicurà chì u vacuum feeder pò esse usatu nurmalmente durante u prucessu di travagliu;in segundu, se l'alimentatore di vacuum trasporta materiali inadatti durante l'usu, ancu pruvucarà l'alimentatore per esse inestabile.Per esempiu, l'alimentatore ùn hè micca adattatu per u trasportu.Materiali umidi è viscosi;in più, l'alimentatore di vacuum deve esse attentu à a situazione di almacenamiento quandu travaglia, è assicuratevi chì l'almacenamiento dopu u trasportu ùn hè micca troppu;l'alimentatore di vacuum deve esse mantinutu à u tempu, per assicurà l'alimentazione di vacuum U funziunamentu normale di a macchina pò ancu allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu.
trasportatore di vacuum
L'alimentatore di vacuum deve esse attentu à:

1. Prestate attenzione à u funziunamentu di a machina di alimentazione.Per esempiu, ci sò machini di alimentazione automatica, macchine di alimentazione semi-automatica è macchine di alimentazione manuale.In termini di comodità, sicuru, i machini d'alimentazione completamente automatici sò più convenienti., Ma in quantu à u prezzu, l'ultimi dui seranu più affordabbli, perchè prima avete bisognu di distinguishà quale tipu di prudutti d'equipaggiu avete bisognu da questu puntu, chì vi aiuterà megliu.

2. Semu devi esse nutatu chì quandu sceglite un alimentatore di vacuum, devi ancu attentu à u so materiale è a so manufatti.Avete bisognu di sceglie un bonu materiale è attente à una bona manifattura.Questu hè ancu assai impurtante., pò esse assai utile per tutti è vi portanu una vita di serviziu megliu.Avete da esse attentu à questi fatturi di selezzione, perchè pudete sceglie un bonu alimentatore, è pudete aduprà l'effettu., Puderanu cumplettamente i so bisogni, per esempiu, s'ellu ci hè una macchina di alimentazione, a funzione hè assai bona, ma u materiale hè assai magre, allura a vita di serviziu ùn hè micca definitamente longa, è serà rottu dopu à un bellu pezzu.

3. Si deve dinù esse nutatu chì ci sò qualchi disignu circa u vacuum feeder, oltri ca comu qualchi fattori rilativi cum'è mantenimentu.Per esempiu, se u disignu di l'alimentatore hè assai simplice è a struttura hè assai còmuda per u mantenimentu è a riparazione normale, allora u so usu vi purterà naturalmente effetti è aiutu megliu, in modu chì tutti ponu gode di un effettu di alimentazione megliu.

L'alimentatore di vacuum descrive a struttura, u principiu è u metudu di scaricamentu di u sistema di trasportu di vacuum.À u listessu tempu, discute l'accordu di u sistema di trasportu di vacuum è l'equipaggiu, è cumu si sceglie u filtru, è face qualchi prublemi tecnichi di u sistema di trasportu di vacuum.discussatu.Si pò dì chì u sistema di trasportu di vacuum combina u trasportu pneumaticu è u trasportu di cuntainer per realizà u prucessu generale di l'automatizazione di trasportu di materiale, a pulizia è a sigillatura.

I vantaghji principali è e funzioni di l'alimentatore di vacuum:

1. A temperatura di ualimentatore di vacuumhè relativamente largu durante u funziunamentu, cusì pò travaglià à temperatura alta o bassa.Dunque, in u prucessu di l'alimentazione di i materiali, i so vantaghji tecnichi sò sempre relativamente prominenti.In quantu à u disignu, serà sempre truvatu chì u rendiment di u costu è a tecnulugia sò relativamente prominenti, è in quantu à e so funzioni, si moverà sempre versu a tendenza di specializazione.Approvazione unanime di i clienti.

2. I materiali in l'alimentatore di vacuum sò più avanzati, cusì ùn ci sarà micca appiccicità durante u prucessu di alimentazione, cusì u disignu di l'equipaggiu hè relativamente anti-stick.In quantu à a so funzione, serà sempre truvatu in l'usu di A specializazione in u prucessu cuntinueghja à diventà più forte è più forte.Hè largamente utilizatu in parechji prucessi di produzzione industriale domestica.

3. A capacità di trasportu di l'alimentatore di vacuum hè forte è l'efficienza di trasportu hè alta, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu in a maiò parte di i prucessi di produzzione industriale.Ci sarà di più è più funzioni è vantaghji quandu hè usatu in l 'industria, è hè statu unanimu ricunnisciutu da i clienti.

U rolu di l'alimentatore di vacuum

1. U mutore principale è u canna sò designati in parti separati, chì face l'operazione più còmuda è sicura;

2. U hopper hè fattu di acciaio inox, chì hè faciule da pulisce;

3. Dotatu di un filtru indipindente per facilità a rimuzione di u polu;

4. In u prucessu di usu, quandu ci hè una carenza di materiale o di sopracarga, l'equipaggiu automaticamente alarme;

5. U cuntrollu cumpletamente autumàticu di l'urdinatore rende l'operazione più còmuda;

6. Fornitu cù a funzione di rimuzzioni di polvera automatica inversa.

Principiu di travagliu: Quandu l'aria compressa hè furnita à u generatore di vacuum, u generatore di vacuum generarà una pressione negativa per formà un flussu d'aria di vacuum, è u materiale serà aspiratu in a bocca di alimentazione per furmà un flussu d'aria materiale, chì ghjunghjerà à u silo. di a macchina di alimentazione attraversu u tubu di alimentazione..U filtru separa completamente u materiale da l'aria.Quandu u materiale riempia u silo, u cuntrollu hà automaticamente tagliatu a surgente di l'aria, u generatore di vacuum cesserà di travaglià, è a porta di u silo s'apre automaticamente, è u materiale cascà in a tramoggia di l'equipaggiu.À u listessu tempu, l'aria compressa pulisce automaticamente u filtru attraversu a valvola di retroflussu di impulsu.Quandu u tempu hè scadutu o u sensoru di livellu di materiale manda u signale di alimentazione, a macchina di alimentazione serà iniziata automaticamente.

Chì ghjoca u cuscinettu scorrevule di a pressa di l'alimentatore di vacuum?

1. U vacuum feeder prima introduci brevemente u principiu di u cuscinettu sliding pressure dinamica.In u cuscinettu sliding di pressione dinamica, per via di gravità, forza sbilanciata, etc., u ghjurnale hè eccentricu relative à l'abitazione, risultatu in cunvergenza è divergenza.In a cunea di l'oliu, a pressione cresce in a cunea di l'oliu cunvergente è a pressione diminuisce in a cunea di l'oliu divergente, generendu cusì a capacità portante.

2. U fenomenu di cavitation di u vacuum feeder si trova in a cunea divergente.S'ellu hè calculatu secondu u mudellu di liquidu cuntinuu, a pressione di u film d'oliu hè spessu assai più bassu di a pressione ambientale.In fattu, quandu a pressione di u film d'oliu hè pocu più bassu di a pressione ambientale, u gasu dissolutu in u film d'oliu diventa una massa di bolle, chì diventa un flussu di dui fasi in a cunea divergente.U fluidu di dui fasi hà poca elasticità, cusì a pressione di u film d'oliu ùn diminuisce più., basicamente stabile à pocu sottu pressione atmosferica.Dunque, a pressione di u film d'oliu hè generalmente cunsiderata cum'è a pressione ambientale in a cunea divergente.


Tempu di Postu: Aug-20-2022