Benvenuti à i nostri siti web!

Applicazione di schermu vibrante tridimensionale in l'industria alimentaria

E l'applicazioni in l'industria alimentaria?Credu chì parechje persone seranu cunfusi, chì a industria alimentaria hà da fà cù u screnu vibrante circular?Vi presentemu Shanghai trendfull, andemu un ochju.

Detail di u screnu vibrante circular

U schermu vibrante tridimensionale (tagliu di vibrazione) hè generalmente custituitu da una copertina di schermu (di solitu furnita cù una interfaccia di alimentazione, cunnisciuta ancu com'è coperta di polvera), un quadru di schermu (cumpunenti di schermu integrati), un dispositivu di guida (di solitu una verticale). mutore di vibrazione), isolamentu di vibrazione Hè custituitu da un dispositivu (un set di surgenti di supportu), una basa è altre parti.A tappa di u screnu è u quadru di u screnu sò e parti vibranti, l'altri parti sò parti senza vibrazione, è a basa hà supportu left and right.U quadru di u screnu hè a parte principale di vibrazione di u screnu vibrante rotativu.U quadru di schermu hè di solitu fattu di lamiera da saldatura di bobina, è i so estremità superiori è inferiori anu un anellu di ricezione, è un anellu di flange hè dispostu in a parte bassa, chì hè utilizatu per riparà i cumpunenti di u screnu è altre strutture.

E caratteristiche di u screnu vibrante tridimensionale utilizatu in l'industria alimentaria

U schermu vibrante tridimensionale adopta un mutore di vibrazione verticale speciale d'altu rendiment, chì pò furnisce una putenza crescente è travaglià continuamente per un bellu pezzu.

1. I parti di u cuntattu di u corpu è i materiali sò tutti fatti di platti d'acciaio inox di prima qualità, chì sò igienici, sterili, anti-corrosione è resistenti à l'usura.

2. U schermu vibrante prodotta da Sanyuantang Machinery adopta un anellu di serratura rinfurzatu in forma di V unicu è un quadru di maglia speciale, chì hè più sicuru è più forte.

3. A maglia di schermu usa a tecnulugia di stiratura più avanzata in l'industria, chì migliurà assai l'area efficace di a maglia di u schermu, è hà una precisione di screening assai alta, chì migliurà ancu a pruduzzioni.

4. Hè facilitu di pulizziari, a reta ùn hè micca bluccata, pò esse usata ripetutamente, è hè più veloce è più còmuda di cambià a rete, chì solu pigghia 3-5 minuti.

U screnu vibrante tridimensionale hà una larga gamma di applicazioni, micca solu in l'industria alimentaria, ma ancu in l'industria di e bevande, farmaceutica, chimica, plastica, abrasiva, ceramica, carta, nanomateriali è altre industrie per a classificazione, a rimozione di impurità, a mistura, vibrazione è filtrazione., equipaggiu ideale per a separazione solidu-liquidu, etc.

Scopu di l'applicazione di u crivellu di vibrazione circular:

Industria alimentaria: zuccheru, sali, glutamate monosodiu, farina, latte in polvere (granulare, in polvere), amidu, latti di soia, farina di pisci, farina di risu, vitamini, condimenti, dextrina (liquidu).

Diversi prudutti cum'è bevande, succhi di frutta, salsa di soia, sucu d'ananas, liquidu di levitu (liquidu), verdura disidratata è additivi alimentari.

Industria chimica: rivestimentu, pasta d'argentu d'aluminiu, pigmentu, pittura (secca, liquida), gomma, neru di carbone, carbone attivatu (granuli, polveri), cosolvente, polvera di gomma, yuan

Polvere di Ming, resina (particelle chjuche, microsfere, particelle di polvere), polvere di resina di PVC, acidu citricu, polveri di polietilene (polvere, granulare) è altri prudutti.

Industria farmaceutica: intermedii farmaceutichi, excipients medichi, polvere di medicina cinese, polvere di medicina occidentale (polvere), liquidu di medicina occidentale, liquidu di medicina cinese (liquidu), polvere di materia prima farmaceutica, etc.

Ceramica, industria di forni abrasivi: sabbia di silice (granulare), argilla, argilla, fangu (liquidu), smaltu (polvere, liquidu), caolin, sabbia di quartz, grafite,

Carburo di siliciu, feldspar, materiali abrasivi, materiali refrattari (polvere, granulari), materie prime di vetru è diverse materie prime relative à u fornu.

Industria di metallu è metallurgia: polvere di carburu di tungstenu, polvere di piombo, polvere d'ossidu di zincu, smeriglio, polvere di ferru, diossidu di titaniu, ossidu d'aluminiu, polvere di lega, polvere d'elettrodu, ossidu di manganese, umanu

Piombo neru, polvere di ramu elettroliticu, materiali elettromagnetici (particelle, polveri), rame di ferru è metalli, materie prime di metallurgia di polveri (polvere, granulare), etc.

Altre industrie: filtru di polpa di carta, filtru di l'acqua residua, trattamentu di a contaminazione, etc.

U sopra hè u principiu di funziunamentu è l'intruduzioni rilativi di u screnu vibrante tridimensionale.Sè site interessatu in stu tipu d'equipaggiu o avete qualchì quistione, per piacè cunsultate u nostru serviziu di u cliente in linea o una linea d'assistenza tecnica 24 ore: 13774334311


Tempu di post: Jul-31-2022